Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ;Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΟΥ ΘΑ ΓΡΑΦΕΙ.Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ.ΣΤΟ ΦΩΝΑΖΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ.

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟ *ΦΠΑ* ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ.

Τη μείωση των συντελεστών του ΦΠΑ για τη μεταφορά φορτηγών και ξενοδοχειακό κομμάτι των ακτοπλοϊκών πλοίων έχει προτείνει στη κυβέρνηση ο υφυπουργός, αρμόδιος για θέματα Ναυτιλίας Άδωνις Γεωργιάδης και όπως είπε θα το θέσει και ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης στην «τρόϊκα».
Αυτό ανακοίνωσε, το μεσημέρι της Τετάρτης 14/12, σε συνέντευξη τύπου, ο κ. Γεωργιάδης λέγοντας, μάλιστα, ότι «το δημοσιονομικό κόστος δεν είναι μεγάλο αφού δεν θα ξεπεράσει τα 40 εκ. ευρώ».
Ωστόσο, για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος μιας τέτοιας «παροχής» προς εταιρείες, που όπως είπε ο υφυπουργός είναι «στο κόκκινο» θα πρέπει να αναφερθεί ότι από την περικοπή των επικουρικών συντάξεων, που έγινε το 2011, το κράτος εξοικονόμησε 50 εκατομμύρια ευρώ, όπως προκύπτει από το «Μεσοπρόθεσμο πλαίσιο δημοσιονομικής στρατηγικής 2012- 2015».
Να σημειωθεί ότι η αναφορά του υφυπουργού και οι προσπάθειες του προέδρου του ΛΑΟΣ έρχονται σε μια περίοδο, που υπάρχουν πληροφορίες ότι επίκειται κατάργηση των μειωμένων συντελεστών του ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου καθώς και οι φοροαπαλλαγές που έχουν απομείνει για τα νησιά με λιγότερους από 3.100 κατοίκους (σχετικό δημοσίευμα της ηλεκτρονικής έκδοσης της εφημερίδας «Η Ροδιακή» εδώ).
«Στόχος μας να καταστήσουμε την ακτοπλοΐα βιώσιμη και το κόστος μεταφοράς προϊόντων πιο ανταγωνιστικό. Έκανα το Σάββατο συνάντηση με την ΕΚΟ και τα Ελληνικά Πετρέλαια να δέχονται ένα τμήμα των χρημάτων για τα καύσιμα των πλοίων της ακτοπλοΐας με την εκχώρηση των συμβάσεων για εκτέλεση άγονων γραμμών», ανέφερε ο υφυπουργός.

Συνάντηση με την ΕΕΕ

Από εκεί και πέρα, ο κ. Γεωργιάδης ανακοίνωσε ότι είχε συνάντηση με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, όπου πήγε στα γραφεία της και όπως είπε συζητήθηκε:
1. Η συνεργασία σε θέματα ναυτικής εκπαίδευσης
2. Το εφοπλιστικό αίτημα για επανασύσταση του υπουργείου Ναυτιλίας.
3. Το επικείμενο σχέδιο νόμου για την πειρατεία.
4. Η δυνατότητα προσέλκυσης εργασιών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος, για την οποία, όπως είπε θα επιδιώξει να υπογραφεί ένα μνημόνιο μεταξύ εφοπλιστών- επιχειρήσεων- εργαζόμενων.
«Όλοι έχουν συμφέρον να έχει η «Ζώνη» δουλειά», είπε, χαρακτηριστικά και επεσήμανε ως πρώτο πρόβλημα το ενδεχόμενο απεργιακών κινητοποιήσεων.
«Η ΕΕΕ μας είπε ότι το πρόβλημα είναι ότι μία απεργία θα κρατήσει το πλοίο στη Ζώνη για περισσότερο από τον προβλεπόμενο χρόνο. Κανείς δεν δέχεται να μοιράζεται τα πλοία του με τρίτους. Δεν το ζουν πουθενά αλλού στον κόσμο. Το κόστος των εργασιών ετέθη αλλά ήταν δευτερεύων θέμα. Θεωρούν τους τεχνίτες της Ζώνης μακράν τους καλύτερους στον κόσμο», ανέφερε, χαρακτηριστικά, ο κ. Γεωργιάδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου