Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ;Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΟΥ ΘΑ ΓΡΑΦΕΙ.Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ.ΣΤΟ ΦΩΝΑΖΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ.

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Πότε θα λάβει τέλος η οικονομική τρομοκρατία στη χώρα μας, μπας και μείνει κανένας Έλληνας πολίτης ζωντανός;

Πότε θα λάβει τέλος η οικονομική τρομοκρατία στη χώρα μας, μπας και μείνει κανένας Έλληνας πολίτης ζωντανός; Το ερώτημα δεν είναι καθόλου ρητορικό. Και δεν είναι ρητορικό, αφού ήδη υπάρχει το επόμενο πολύ σοβαρό κύμα αντίδρασης από την ελληνική κοινωνία.Οι φραστικές ή με γιαούρτια, αβγά και ντομάτες επιθέσεις εναντίον κυβερνητικών παραγόντων δεν λένε να κοπάσουν, με τελευταία παραδείγματα τα όσα συνέβησαν στη Μυτιλήνη εναντίον του υφυπουργού Ναυτιλίας, Ά. Γεωργιάδη, και στη Γενική Συνέλευση των Ξενοδόχων κατά του Μ. Χρυσοχοΐδη.Η επανεμφάνιση των «Αγανακτισμένων» την 28η Οκτωβρίου, που σε ορισμένες πόλεις κατέληξε σε νέα επίδειξη δυναμικών μεθόδων της Ελληνικής Αστυνομίας, με προφανή πολιτική εντολή, αποδεικνύει ότι ο –έστω και πολλαπλά ακρωτηριασμένος– Έλληνας δεν λέει να υποκύψει στη σηψαιμία που διαπερνά το σώμα του, μπολιασμένο από την αντίστοιχη του πολιτικού συστήματος.Δεν θα σταθώ ούτε στο μπαράζ των απεργιακών κινητοποιήσεων, που θυμίζουν τη δεκαετία του ’70 της Ιταλίας. Ούτε και στα όσα συνέβησαν πρόσφατα στη ΔΕΗ του Χολαργού με τη ΓΕΝΟΠ και στη ΔΕΗ της Καλλιθέας με το κίνημα «Δεν πληρώνω».Θα σταθώ, όμως, στην εξής επιστολή που έλαβα μέσω e-mail από ανώνυμο αναγνώστη του περιοδικού μας, την οποία και παραθέτω αυτούσια.Επί της ουσίας, είναι η κοινοποίηση επιστολής Έλληνα φορολογούμενου στο υπουργείο Οικονομικών, με τίτλο «Αρνούμαι να πληρώσω!»:«Με την παρούσα επιστολή μου, σας γνωστοποιώ την πρόθεσή μου να μην πληρώσω τη συμμετοχή μου στην κρίση που περνά η χώρα μου. Οι λόγοι είναι απλοί: Εσείς οι πολιτικοί –αλλά και οι δημόσιοι λειτουργοί σας– είχατε την ευκαιρία αλλά και την εντολή από τον ελληνικό λαό να διαχειριστείτε τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων όσο και των κοινοτικών κονδυλίων από το 1981 και μετά. Να τα διαχειριστείτε με τρόπο τέτοιο, ώστε η χώρα να έχει ανάπτυξη και κοινωνικές παροχές.»Στα τριάντα χρόνια, αυτό που καταφέρατε είναι κατασπατάληση του δημόσιου χρήματος προς ίδιον όφελος, παραπλάνηση του λαού για δήθεν κοινωνικές παροχές και διόγκωση του δημόσιου τομέα για ψηφοθηρικούς λόγους… Καταφέρατε μία χώρα, η οποία από αρχαιο τάτων χρόνων ήταν υπερήφανη και δεν υποδουλωνόταν σε ξένους κατακτητές, εσείς, με τις πράξεις σας, να την ξανα-υποδουλώσετε.»Το Σύνταγμα της χώρας μου μιλά για την ισότητα των Ελλήνων. Άραγε για ποια ισότητα μιλάμε; Το συνάδελφό σας κ. Μαντέλη τον καταδικάσατε σε φυλάκιση με τριετή αναστολή. Ποινή που αφορούσε σε δωροδοκία, ψευδή φορολογική δήλωση και, τέλος, σε ζημία, την οποία υπέστη το Ελληνικό Δημόσιο – δηλαδή εγώ, ο ελληνικός λαός. Γιατί δεν του δεσμεύσατε την περιουσία;Μέσω του προσώπου του κ. Μαντέλη αναφέρομαι και σε όλους –πολιτικούς και μη– που έκλεψαν τον ιδρώτα μου. Αναρωτιέμαι εμένα, που δεν θα σας πληρώσω τα 500 με 1.000 ευρώ της εφορίας, τι ποινή θα μου επιβάλετε, σε σχέση πάντα με την ποινή που επιβάλατε στον κ. Μαντέλη και στον κάθε κ. Μαντέλη; Πολύ θα ήθελα να με δικάσει ο δικαστής που δίκασε τον κ. Μαντέλη και να μου απαγγείλει κατηγορία.»Δεν σας πληρώνω, αφού δεν φορολογείτε, δεν εισπράττετε και δεν δεσμεύετε τις περιουσίες αυτών που φοροδιαφεύγουν. Μέχρι σήμερα, τα κανάλια αναφέρονται σε 37 δις ευρώ από ανείσπρακτους φόρους, τους οποίους δεν μπορείτε και δεν θέλετε να εισπράξετε. Πρόσφατα, ο κ. Ρακιτζής αναφέρθηκε σε κρατικό υπάλληλο, η οποία υπεξαίρεσε 16 εκατ. ευρώ και της επιβλήθηκε η ποινή της εξάμηνης διακοπής από την εργασία της. Και για όλ’ αυτά ζητάτε να πληρώσω εγώ ο μισθωτός;»Δεν σας πληρώνω όλα τα «χαράτσια» που τιμολογείτε ακόμα και μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, διότι αποτύχατε εδώ και τριάντα χρόνια να φτιάξετε την υγεία, την παιδεία και γενικά όλες εκείνες τις υποδομές που πρέπει να έχει ένα σύγχρονο κράτος.Δεν σας πληρώνω, διότι αναλάβατε τη διακυβέρνηση με ψέματα και συνεχίζετε να κυβερνάτε με ψέματα. Δεν σας πληρώνω, διότι δεν έχετε εντολή από το λαό να υπογράφετε τέτοιου είδους Μνημόνια. Δεν σας πληρώνω, διότι αρνούμαι να ταΐζω τριακόσιους έναν ανθρώπους και την “κλίκα” τους, που το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να προδίδουν τα όνειρα του λαού και να ζουν εις βάρος του.»Θα πληρώσω τη συμμετοχή μου στο κράτος, όταν αυτό αποφασίσει να γίνει δίκαιο και να κατανείμει τα βάρη δίκαια. Θα πληρώσω, όταν το κράτος λειτουργήσει ως κράτος και όχι ως κομματική επιχείρηση με τα “δικά της” παιδιά. Θα πληρώσω, όταν αυτοί που μας κυβερνούν και οι δημόσιοι λειτουργοί λειτουργήσουν για το κοινό συμφέρον και όχι για να φτιάξουν προσωπική περιουσία.»Τελειώνοντας, θέλω να σας τονίσω ότι ο πολιτικός σας χρόνος –αναφέρομαι σε όλο το πολιτικό σύστημα– τελείωσε. Ο ραγιάς ξύπνησε. Από δω και στο εξής θα ακούτε και θα νιώθετε μόνο την οργή του. Υποδουλώσατε τα όνειρά μου και το μέλλον των παιδιών μου. Πιστέψτε με, δεν έχω τίποτα να χάσω!…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου