Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ;Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΟΥ ΘΑ ΓΡΑΦΕΙ.Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ.ΣΤΟ ΦΩΝΑΖΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ.

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΚΛΩΤΣΑΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΟΠΕΛΑ ΔΕΜΕΝΕΙ ΜΕ ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ.


Η πορεία της indignants έφθασε στις Βρυξέλλες στις 7 Οκτωβρίου, μετά από πάνω από δύο μήνες με τα πόδια. Εκατοντάδες διαδηλωτές περπάτησαν από τη Μαδρίτη, το Παρίσι και μέρη της Γερμανίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο να απαιτήσει μια πιο συμμετοχική δημοκρατία και μεγαλύτερη ισότητα. Από φτάσει στις Βρυξέλλες το αγανακτισμένος κίνημα αντιμετωπίζει συνεχιζόμενη καταστολή της αστυνομίας και της βαρβαρότητας. Τον Οκτώβριο του 8ου, 48 άτομα συνελήφθησαν, ενώ ειρηνική διαμαρτυρία στο κεντρικό πάρκο.Ωστόσο αρχές δεν μπόρεσαν να πραγματοποιηθεί με ενδεχόμενες επιβαρύνσεις και όλοι αφέθηκαν ελεύθεροι 12 ώρες αργότερα.
Στις 12 Οκτωβρίου μια ομάδα 30 indignants στοχευμένες τράπεζες στο πλαίσιο προσφυγής διαμαρτύρονται εταιρική απληστία. Οι διαδηλωτές εισήλθε Dexia Bank, η οποία βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας και απαιτεί να διασωθούν, κουνώντας τα σημεία και φωνάζοντας «είστε υπεύθυνοι» και «εμείς δεν θα πληρώσουμε για την κρίση σας". Η αστυνομία έφτασε και άρχισε συνοδεία διαδηλωτές έξω από το κτίριο. Οι περισσότεροι είχαν τη δυνατότητα να φύγουν και επτά τέθηκαν υπό κράτηση, ακόμη Ένας διαδηλωτής, Νίκη, δεκαοκτώ χρονών θηλυκό ήταν κλώτσησε στο πρόσωπο, ενώ με χειροπέδες από έναν αστυνομικό με πολιτικά:
"Ήμασταν εκεί ειρηνικά διαμαρτύρονταν στην τράπεζα, όταν ένας αστυνομικός άρχισε να πιέζει μας. Αυτός συνέλαβε την κοπέλα δίπλα μου, και στη συνέχεια πέταξαν στον τοίχο. Σε κανένα στάδιο δεν θα αντισταθεί, αλλά ο αστυνομικός άρχισε να τραβά τα μαλλιά μου και στρίβοντας το χέρι μου, ο πόνος ήταν τόσο άσχημη άρχισα να ουρλιάζει. Μου έβαλαν χειροπέδες και με έβαλαν στο πρόσωπο πάτωμα κάτω. Όπως ήμουν ξαπλωμένος δεν κινείται, ήρθε και χτύπησε εμένα στο πρόσωπο. Το κεφάλι μου έσπασαν κατά το έδαφος σκληρό και ένιωσα ένα οξύ πόνο. Οι φίλοι μου προσπάθησαν να ζητούν τον αριθμό ταυτοποίησης του επειδή δεν ήταν αυτό που δείχνει, αλλά το σύνολο των αξιωματικών δεν θα το δώσει σε μας. Λίγα λεπτά αργότερα, καθόμουν εκεί σε κατάσταση σοκ με τον συνέλαβαν άλλους ανθρώπους, όταν την ίδια άστολο αστυνομικός με πλησίασε και πάλι και με κλότσησε δικαίωμα στο πρόσωπο.Ήμουν χτύπησε πίσω στο έδαφος και το πρόσωπό μου ήταν πληγώνει τόσο πολύ που άρχισε να πρήζεται. "
Οι διαδηλωτές στη συνέχεια έσυραν έξω από την τράπεζα και ελεύθερος χωρίς χρέωση. Νίκη ήταν έσπευσε στο νοσοκομείο και υποβάλλονται σε θεραπεία για τραύματα στο πρόσωπο. Όπως και στα προηγούμενα περιστατικά υπήρξαν πολλαπλές αναφορές της αστυνομίας επειδή δεν έδειξαν καμία αναγνώριση, δεδομένου ότι είναι υποχρεωμένοι να κάνουν από το νόμο. Εδώ στις Βρυξέλλες, την έδρα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων η αστυνομία χρησιμοποιεί όλο και πιο βίαια τακτική για να καταστείλει ειρηνικούς διαδηλωτές απαιτούν διεύρυνση της συμμετοχής στη δημοκρατία τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου