Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ;Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΟΥ ΘΑ ΓΡΑΦΕΙ.Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ.ΣΤΟ ΦΩΝΑΖΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ.

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ 12ΧΡΟΝΗΣ ΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.ΤΑ ΣΠΑΕΙ.ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ.

ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ !!

Κ.υπουργέ είμαι η 12χρονη Μαρία φέτος είμαι μαθήτρια της Α' γυμνασίου, θέλω να διδαχθώ την δική σας παιδεία όταν ήταν ΕΛΛΗΝΑΣ υπουργός στο δικό σας πόστο .

Θέλω την ιστορία του τόπου μου !
Θέλω να μου διδάξουν οι δάσκαλοι μου όπως διαταχθήκατε κι εσείς για τις επαναστάσεις, για τις νίκες και τον ηρωισμό του ελληνικού έθνους των προγόνων μου.
Θέλω την γεωγραφία μου και τον χάρτη της Ελλάδος μου οριοθετημένο.
Θέλω να διδαχθώ την φιλοσοφία, την ρητορεία ,την μυθολογία των Αρχαίων Ελλήνων. Γιατι Κ.υπουργέ με θέλετε αγράμματη; Γιατί Κ.υπουργέ ενώ εσείς διδαχτήκατε στο σχολείο σας άλλα πράγματα εμάς μας τα αλλάζετε λόγω της παγκοσμιοποίησης και της νέας τάξης πραγμάτων που εσείς επιλέξατε; Ποιον ρωτήσατε Κ.υπουργέ; Μόνο τον εαυτό σας; Εμένα όχι; Από που πήρατε αυτό το δικαίωμα; ΔΕΝ με νοιάζει Κ.υπουργέ το χρέος που εσείς σκοπίμως δημιουργήσατε για δικούς σας συμφεροντολογικούς λόγους.

Εμένα με στεφτήκατε ; Υπολογίσατε ότι εγώ με την γέννηση μου και όλα τα παιδάκια χρωστάμε στο κράτος 30.000 ευρώ; Θέλω το σχολείο μου !!! Με τις καλύτερες προδιαγραφές και τους δασκάλους μου χαρούμενους στην τάξη και όχι προβληματισμένους από τις τεράστιες περικοπές μισθών που τους κάνετε..

Το δικό σας χρέος δεν θα το πληρώσουν οι δικοί μου δάσκαλοι ούτε εγώ. Να το πληρώσετε εσείς και οι 300 εκλεγέντες της βουλής . Τα c.d και τις φωτοτυπίες να τα δώσετε στο δικό σας παιδί. ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ !!

Υ/Γ Ευχαριστώ την γιαγιά μου για την φιλοξενία στην ιστοσελίδα της. Με εκτίμηση κ. υπουργέ της διαφθοράς και τις ΔΕΚΑΡΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου