Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ;Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΟΥ ΘΑ ΓΡΑΦΕΙ.Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ.ΣΤΟ ΦΩΝΑΖΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ.

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Ο ΜΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ 9-4-2011


ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΙΚΗ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΝΑΙ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΑΘΟΣ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΙΜΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΠΟΛΥ
Αποσπασμα απο δηλωση του στην Ελευθεροτυπια το 2008
«Εννοούσα ότι η αριστερά και το ΠΑΣΟΚ, βλέποντας το θέμα πολιτικά, αλλά και συναισθηματικά, θεώρησαν τη συμμετοχή μου στην κυβέρνηση Μητσοτάκη ως προδοσία, κι αυτό είχε ως συνέπεια μια συμπεριφορά απέναντί μου ανελέητη. Οι περισσότεροι φίλοι μου χάθηκαν, τα έντυπα της αριστεράς με αντιμετώπιζαν με υποτίμηση, σαρκασμό και ειρωνεία. Από την άλλη μεριά οι δεξιοί, που με είχαν για αρχικομμουνιστή, δεν μπορούσαν να χωνέψουν ότι είμαι μαζί τους. Και βρέθηκα στο απόλυτο κενό, σ’ ένα ψυχολογικό χάος, που δεν το είχα μόνο εγώ, αλλά και η οικογένειά μου.
Ηταν μια πολύ τραγική εμπειρία» .
ΤΩΡΑ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥΣ 300 ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΜΑΣ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΕΡΑΤΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ ΜΕ ΤΟΣΗ ΖΕΣΤΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου